
Portal Martillas.pl działający pod adresem www.martillas.pl, prowadzony jest przez:
EBITA GROUP S.C., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków, NIP: 676-251-33-62
Działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Konto: mBank 15 1140 2004 0000 3302 5201 2736
email: sklep@martillas.pl
Portal Martillas.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sklepu internetowego. Zamówienia przyjmowane są także poprzez e-mail: sklep@martillas.pl
Definicje:
Portal - Portal internetowy Martillas.pl, sprzedający za pośrednictwem Internetu towary znajdujące się w jego ofercie oraz prowadzący działalność pod adresem internetowym www.martillas.pl ;
Klient - każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Portalu;
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 1
Towary
- Portal oferuje przede wszystkim buty męskie, damskie i dziecięce.
- Zdecydowana większość oferowanych towarów jest wykonywana ręcznie, co nie daje możliwości zapewnienia pełnej powtarzalności przedstawianej oferty. Różnice te mogą dotyczyć w niewielkim stopniu, np. koloru, kształtu.
- Wszystkie towary oferowane w Portalu są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
§ 2
Składanie i realizacja zamówień
- Klient uprawniony jest do składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej www.martillas.pl 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.
- Klient składa zamówienie, wybierając towar, który chce nabyć, umieszczenie go w koszyku, oraz kliknięcie w przycisk „zamawiam”.
- Klient ma możliwość utworzenia swojego konta w sklepie internetowym na stronie Portalu, lub dokonania zakupów bez rejestracji.
- W trakcie składania zamówienia Klient musi podać minimalny zakres danych osobowych w celu realizacji usługo - patrz Polityka Prywatności
- Zamówienie realizowane jest po poprawnym dokonaniu zamówienia w sklepie, a w szczególności podania dane niezbędne do przesłania zakupionego towaru.
- Każde złożone przez Klienta zamówienie Portal potwierdza e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
- Portal nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia zamówionych towarów lub opóźnień w ich dostawie wynikających z błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania towaru.
§ 3
Ceny towarów
- Ceny towarów oferowanych do sprzedaży w Portalu zamieszczone są przy danym towarze.
- Wszystkie podawane na stronie Portalu ceny są cenami brutto, w polskich złotych.
- Cena podana przy każdym towarze w chwili złożenia przez Klienta zamówienia jest wiążąca w ramach zawartej umowy.
- Portal zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Portalu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach portalu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany ceny nie dotyczą zamówień złożonych przed dokonaniem przez Portal danej zmiany.
§ 4
Koszty dostawy w Polsce
- Koszty dostawy wynoszą:
- za pośrednictwem Poczty Polskiej - przedpłata (przesyłka priorytetowa) – 20 zł;
- za pośrednictwem firmy kurierskiej przedpłata – 19 zł;
- za pośrednictwem usługi dostawy do wybranego paczkomatu InPost – 13 zł;
- odbiór osobisty – 0 zł.
- Koszty dostawy powinny być zapłacone przez Klienta wraz z zapłatą ceny towaru.
§ 5
Formy płatności:
- Zapłaty za zakupione w Portalu towary Klient może dokonać według swego wyboru:
- przelewem natychmiastowym - "Płatności Shoper"
- przelewem bankowym na konto nr 15 1140 2004 0000 3302 5201 2736
- gotówką przy odbiorze.
- Portal doręcza klientowi paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT.
§ 6
Przesyłki zagraniczne
- Obecnie nie wykonujemy przesyłek zagranicznych
§ 7
Anulowanie zamówienia
- Zamówienie może zostać anulowane:
- przez Klienta do momentu wysłania zamówionego towaru:
- e-mailem na adres: sklep@martillas.pl,
- przez sprzedającego, jeżeli w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia nie zostanie odnotowana wpłata. Jeżeli Klient chce zapłacić w terminie późniejszym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia, konieczny jest kontakt e-mailowy na adres sklep@martillas.pl. Możliwość powyższa dotyczy wyłącznie zamówienia Klienta, który wybrał opcję przedpłaty.
- Klient nie może anulować zamówienia towaru, który został już wysłany. O zmianie statusu zamówienia Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail.
- Postanowienie ust. 1 nie uchybia prawu Klienta do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 9.
§ 8
Czas realizacji zamówienia
- Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera, zgodnie z wybraną przez niego formą dostawy lub – w przypadku odbioru osobistego – stawiane są do dyspozycji Klienta pod adresem Kraków, ul. Madalińskiego 9 od poniedziałku do piątku w godz. 9-16. Możliwy jest odbiór osobisty w innych godzinach, po wcześniejszym obopólnym uzgodnieniu telefonicznym.
- Czas realizacji złożonych w Portalu zamówień (w zależności od wybranej formy dostawy) jest zależny od operatora dostarczającego przesyłkę. W przybliżeniu jest to:
- Poczta Polska (przesyłka priorytetowa): do 5 dni roboczych;
- Kurier/Inpost: do 4 dni roboczych.
- Portal nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych towarów, wynikające z okoliczności leżących po stronie Klienta, jak np. błędnie podany adres wysyłki.
- Zamówienie będzie gotowe do wysyłki lub odbioru osobistego w ciągu 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia jego przyjęcia.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów. Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Portal przedłuża możliwość odstąpienia od umowy do 30 dni.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć, poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Nie ogranicza to uprawnienie Klienta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: sklep@martillas.pl. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: EBITA GROUP S.C., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków. Do zachowania 30 dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg 30 dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towarów w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za nieważną. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej z towarem zwrócić Klientowi należność równą cenie zakupionego towaru.
- Portal dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
- Klient ma obowiązek zwrócić Portalowi zwracany towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dnia od dnia, w którym odstąpił od umowy. Prosimy o zwrot towarów w stanie niezmienionym w stosunku do stanu, w jakim zostały dostarczone Klientowi i w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o staranne zapakowanie i zabezpieczenie towarów, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.
- Zwracane towary należy odesłać na adres: EBITA GROUP S.C., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków.
§ 10
Reklamacje i gwarancja
- Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę formularza reklamacji (wzór w załączniku do niniejszego Regulaminu)
- Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.
- Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty jedynie pośredniczy w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.
§ 11
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim Kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Załączniki: